
Dziś zapraszamy na kontynuację relacji z tegorocznej edycji Central Europe Knives Exhibition, która odbyła się 28 października, której bohaterem będzie Sharg.pl
Rozwój widoczny gołym okiem
Sharg działa na rynku od bardzo dawna. Pozycja firmy jest ugruntowana, znana wśród klientów i pozostałych działaczy branży militarnej. Mimo to firma nie osiada na laurach, stale się rozwija, wzbudzając coraz większe zainteresowanie wśród klientów. Było to widoczne właśnie na tegorocznym CEKE.
Klienci chętnie podchodzili do stanowiska firmy, wdając się w rozmowy z pracownikami, dla których praca to także pasja. Firma przygotowała wiele ofert promocyjnych, które spotkały się z uznaniem wśród odbiorców.
Mój pierwszy nóż
Co ciekawe, Sharg.pl wiódł prym wśród rodzin z dziećmi. To właśnie u nich rodzice kupowali dla dziecka „pierwszy nóż”, co niewątpliwie stanowiło wielkie przeżycie dla młodych adeptów „nożowego” świata.
Powodzeniem cieszyły się noże z serii fanstasy.

Charakteryzują je bogato zdobione rękojeści i intensywność kolorach, jak. np. Herbertz Rainbow Clip Point w tęczowych, niemal jednorożcowych barwach.
Jak co roku, zainteresowaniem cieszyły się produkty Spyderco. Względem minionej edycji można było spostrzec wzrost zainteresowania nożami MAM, które charakteryzuje dobry stosunek jakości do ceny.
Miło widzieć, że dla twórców firmy Sharg, ciągły rozwój ma duże znaczenie. Sharg.pl jeszcze nie raz nas zaskoczy!
1 thought on “Sharg i CEKE 2019”